Αυθεντικός Ιταλικός
Εσπρέσσο από το 1856

Η ποιότητα είναι ο πρωταρχικός μας στόχος, αλλά και πηγή έμπνευσης. Ποιότητα από την επιλογή του ωμού καφέ, τη δημιουργία των χαρμανιών, το καβούρδισμα, μέχρι τη συσκευασία. Παρά την συσσωρευμένη εμπειρία 5 γενεών, είμαστε ακόμα αποφασισμένοι – περισσότερο από ποτέ – να βελτιώνουμε το τελικό προϊόν και να καινοτομούμε.

Συσσωρευμένη
εμπειρία
150 χρόνων

1856: στο Abruzzo της Κεντρικής Ιταλίας ο Clemente Saquella εμπορεύεται αποικιακά είδη, όπως μπαχαρικά, τσάι και κακάο διαφόρων προελεύσεων. Αρχικά ο νεαρός Clemente πηγαινοερχόταν μεταξύ Chieti και Νάπολης, πρωτεύουσας τότε του τοπικού κρατιδίου (η Ιταλία ενοποιήθηκε μόλις το 1861), όπου αποθήκευε προϊόντα, που δεν μπορούσε να βρει στην τοπική αγορά. Αργότερα μαζί με τον αδερφό του άνοιξαν αποθήκη στο Chieti και πωλούσαν στη χονδρική, όπως επιβεβαιώνουν τα επίσημα έγγραφα με τα οποία η εταιρεία «Antonio and Clemente Saquella» καταχωρήθηκε στα κρατικά αρχεία της εποχής.

1856
1912

Η ιστορία
συνεχίζεται

1912 Μάιος: οι Luigi και Alfonso Saquella ιδρύουν την εμπορική εταιρεία «Clemente Saquella» με σκοπό να συνεχίσουν την εμπορική δραστηριότητα του πατέρα τους.

Η δεκαετία του 1930 αποτελεί σημείο καμπής στην ιστορία της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σημειώνεται εντυπωσιακή ανάπτυξη και η καθαρή αξία της εταιρεία φτάνει τις 103.000 λιρέτες. Ο Arnaldo Saquella μαζί με τα αδέλφια του Mario και Giovanni αποφασίζουν, ότι σταδιακά θα επικεντρώσουν τις δραστηριότητες τους στον καφέ εσπρέσσο.

Το 1ο εργοστάσιο
παραγωγής καφέ

Κατά τη διάρκεια του πολέμου κάθε εμπορική δραστηριότητα σταμάτησε. Το 1945 αμέσως μετά τον πόλεμο και την απελευθέρωση του εμπορίου τροφίμων, η οικογενειακή επιχείρηση επιστρέφει με ανανεωμένες δυνάμεις. Με επικεφαλής τον Arnaldo δημιουργείται το πρώτο εργοστάσιο εφοδιασμένο αρχικά με ένα αυθεντικό καβουρδιστήρι Vittoria των 25 κιλών, που σύντομα πλαισιώθηκε από μία μηχανή ψησίματος Farina των 120 κιλών. Η επιτυχία ήταν άμεση και οι πωλήσεις εξαπλώθηκαν στις γειτονικές περιοχές: Lazio, Marche, Umbria και Campania.

1948: Δημιουργούνται οι πρώτες συσκευασίες των 10 και 30 κιλών σε ειδικό χαρτί καλυμμένο με ύφασμα, όπου είχε εκτυπωθεί η φίρμα της εταιρείας. Ο Caffé Brasil στην κερωμένη χάρτινη συσκευασία των 100 γρ. πωλείται στη λιανική στο Lazio και την Umbria.

1945
1955

Η ανάπτυξη
συνεχίζεται

1955: Ως συνέπεια της ισχυρής ανάπτυξης επιτυγχάνεται ο στόχος των 350.000 λιβρών καφέ. Η γκάμα των προϊόντων εμπλουτίζεται και δημιουργούνται τα πρώτα χαρμάνια σε συσκευασία των 5 και 10 κιλών.

1958: Η εμπορική δραστηριότητα επεκτείνεται με τη δημιουργία αποθηκών σε σημαντικές πόλεις της Κεντρικής Ιταλίας, όπως η Ρώμη, η Φλωρεντία, η Φεράρα, το Λέτσε, η Ανκόνα, το Ρίμινι και το Μπάρι.

Η αρχή
των εξαγωγών

1968: Η ανάπτυξη συνεχίζεται με ετήσια ποσότητα 400.000 λίβρες. Δημιουργείται δίκτυο πωλήσεων με 38 συνεργάτες.

1969: Δημιουργείται η νέα εταιρεία «Luigi & Enrico Saquella S.n.c.». Τη διοίκηση αναλαμβάνουν οι γιοί του Arnaldo και εγγονοί του ιδρυτή, που δραστηριοποιούνταν στην εταιρεία εδώ και χρόνια.

1971: Εγκαινιάζονται οι νέες εγκαταστάσεις 11.000 μ², στη βιομηχανική περιοχή της Πεσκάρας.

1972: Πραγματοποιούνται οι πρώτες εξαγωγές σε ευρωπαϊκές χώρες και τον Καναδά.

1972
1997

Η πρώτη
θυγατρική

1988: Ο Saquella εντάσσεται στον οργανισμό GDO.

1996: Η 5η γενιά εντάσσεται στην εταιρεία. Οι κόρες του Enrico, πρώτα η Ilaria αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ και τις εξαγωγές και ένα χρόνο αργότερα η Bianca, ως υπεύθυνη προμηθειών.

1997: Ιδρύεται θυγατρική εταιρεία στη γειτονική Γερμανία.

1999: Υιοθετείται το λογότυπο «Saquella 1856».

2000: Η εταιρεία πιστή στη δέσμευσή της για παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, πιστοποιείται με ISO 9001.

150 χρόνια
ιστορίας

2006: Η εταιρεία γιορτάζει 1½ αιώνα ζωής

2013: Ο Enrico Saquella αναλαμβάνει πρόεδρος της εταιρείας.

2015: Ο Saquella πιστοποιείται ως οργανισμός FAIRTRADE.

2017: Εγκαίνια τη θυγατρικής στο Ηνωμένο Βασίλειο.

2006
2018

O Saquella
σήμερα

Η εταιρεία διοικείται από τον Enrico με τη βοήθεια των τριών παιδιών του, που αντιπροσωπεύουν την 5η γενεά της οικογένειας, με σεβασμό στις αξίες του ιδρυτή. Η εταιρεία έχει παρουσία, πέρα από την Ιταλία, σε 40 χώρες, τόσο στο κανάλι Ho.Re.Ca., όσο και στη λιανική με ένα δίκτυο αντιπροσώπων και δύο θυγατρικών.